Commercieel medewerker binnendienst (M/V/X)
Op locatie- Son, Noord-Brabant, Nederland
Convenience concept
Functieomschrijving
Op zoek naar een combinatie van commerciële-, administratie- en communicatie werkzaamheden?
Dan is de functie van Commercieel Medewerker Binnendienst wat voor jou.
Over de functie
Als Commercieel medewerker binnendienst op ons servicekantoor in Son ben jij ondersteunend voor alle winkels binnen het formulehuis Convenience Concept en collega’s.
In de functie Commercieel medewerker binnendienst ben jij het eerste aanspreekpunt. Je draagt zorg voor een juiste en volledige informatievoorziening. Denk hierbij aan het oppakken van vragen van onze franchise organisaties en deze overdragen naar de juiste afdeling. Tevens draag je zorg voor een correcte afhandeling van diverse administratieve werkzaamheden.
je bent klant- en servicegericht en vind je het leuk om je in deze dynamische markt te verdiepen. Er wordt gewerkt in een klein team, hierdoor staan flexibiliteit en zelfstandigheid hoog in het vaandel. Het team heeft een informele sfeer en weet elkaar voor de nodige vragen en hulp te vinden.
Als Commercieel medewerker binnendienst ga je aan de slag met:
- De informatievoorziening aan de winkels binnen het formulehuis;
- Het hebben van contact met leveranciers voor informatie voorziening en trouble shooting;
- Alle administratieve taken binnen de organisatie en de borging daarvan;
- Ondersteuning voor collega’s, zoals het helpen of aansturen van de werkzaamheden naar de juiste afdeling;
- Het uitzetten van acties richting winkels en leveranciers;
- Het contactpersoon zijn voor interne afdelingen;
- Coördinerend zijn in de werkzaamheden van de binnendienst.
Wat krijg je terug voor jouw inzet?
Convenience Concept BV is een energiek dochterbedrijf van een groot bedrijf Lekkerland. Daarnaast bieden we mooie arbeidsvoorwaarden. In de functie van commercieel medewerker binnendienst bieden wij jou:
- Een marktconform salaris;
- Een informele werksfeer in een dynamische werkomgeving;
- Ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling en eigen professionele inbreng;
- Een goede werk- privé balans met flexibele werktijden;
- Een fulltime dienstverband van 36 uur;
- 8% vakantiegeld;
- Mogelijkheid om gebruik te maken van collectiviteitskorting op de aanvullende zorgverzekering;
- Deelname aan de pensioenregeling;
- De optie om via ons keuzemodel brutoloon in te ruilen voor netto vergoedingen;
- De mogelijkheid om gebruik te maken van de fysio;
- Laptop en telefoon van de zaak.
Vereisten
Wat neem jij mee?
- Je hebt aantoonbare werkervaring in een bij voorkeur administratieve of commerciële richting;
- Je bent administratief sterk;
- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
- Je hebt een professionele klantgerichte houding en bent oplossingsgericht;
- Je bent flexibel, vanwege de jonge organisatie en het kleine team is het nodig om soms een dag anders in te vullen of een andere collega te ondersteunen bij bepaalde taken.
Over Ons
Convenience Concept is hèt formulehuis met innovatieve oplossingen op maat voor ondernemers met specialisatie in rookwaren, gemak, cadeau en lifestyle. Door diverse vooruitstrevende winkelconcepten op maat, een daadkrachtige aanpak, een heldere positionering en het aanbieden van professionele winkelbegeleiding, marketing, ICT-, interieur- en product oplossingen en laten we ondernemers excelleren in hun groei. Voor ondernemers en participanten die vooruit willen en openstaan voor een collectieve samenwerking. Samen groeien we naar een toekomstbestendig resultaat! En hier hebben we jou nodig als Medewerker Binnendienst met coördinerende rol.
Interesse?
Interesse? Solliciteer direct. Heb je nog vragen naar aanleiding van deze vacature? Neem dan contact op met Jeroen de Laat, Recruiter via jeroen.delaat@lekkerland.nl of via 06-81024970.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!