ICT Servicedesk medewerker

Functieomschrijving

Over de functie

Als ICT Servicedesk medewerker ben jij het aanspreekpunt op gebied van alle ICT-gerelateerde vragen voor al je collega’s van Lekkerland. Als ICT Servicedesk medewerker ben je verantwoordelijk voor het adequaat oppakken en oplossen van 1e lijn verzoeken, vragen en storingen volgens de ITIL-methode. De inkomende verzoeken en meldingen worden geregistreerd in het meldingen registratiesysteem.


Je taken als ICT Servicedesk medewerker bestaan uit:

  • Registreren van de incidenten, verzoeken en wijzigingen in het meldingen systeem;
  • On site of remote oplossen van eerstelijns incidenten met betrekking tot de werkplek, software of randapparatuur;
  • ICT gebruikers voorzien van informatie en advies; beantwoorden van gebruikersvragen;
  • Afhandelen en beheren van alle autorisatieaanvragen en wijzigingen;
  • Bespreken en doorzetten van 1e lijn meldingen, verzoeken en wijzigingen naar 2e of 3e lijn support;
  • Installatie, onderhoud en optimalisatie van hardware;
  • Installeren van ICT apparatuur;
  • Beheer, onderhoud en registratie van mobiele handterminals en telefoons.


Over ons

Je kent ze vast wel, die witte vrachtwagens met een rood logo. Dat zijn wij! Lekkerland Nederland B.V levert een breed assortiment van food en non-food artikelen aan diverse klanten. Ons motto: ‘Your most conveniënt partner’- Dat willen wij zijn voor onze klanten. Elke dag. Om onze klanten goed te kunnen voorzien hebben wij 3 grote distributiecentra (DC’s) in Nederland (Son, Waddinxveen en Meppel) plus ons hoofdkantoor, gevestigd in Son. En hier hebben wij jou fulltime nodig als ICT Servicedesk medewerker.

Vereisten

Wat neem jij mee als ICT Servicedesk medewerker ?

  • Je hebt een flexibele servicegerichte instelling;
  • Je bent in bezit van een MBO opleiding op gebied van ICT;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend. Daarnaast een goede beheersing (spreek/schrift) van de Engelse taal;
  • Je hebt kennis van ITIL processen;
  • Je hebt enkele jaren stage- of werkervaring m.b.t. IT support;
  • Je hebt kennis van Windows en Office365;
  • Je hebt kennis van IT netwerken;
  • Je bent communicatief vaardig, kunt je goed verplaatsen in de gebruiker en de behoeftes van de organisatie;
  • Je bent stressbestendig en kunt snel schakelen;
  • Je bent proactief;
  • Je bent bereid om verder te groeien en opleidingen te volgen.


Wij bieden

Lekkerland Nederland B.V. is een groot en financieel gezond bedrijf. Daarnaast bieden we mooie arbeidsvoorwaarden. In de functie van Helpdeskmedewerker bieden we jou:

  • Een informele werksfeer met leuke collega’s in een dynamische werkomgeving;
  • Doorgroeimogelijkheden en ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling;
  • Een fulltime baan;
  • Een maandelijkse borrel op de eerste vrijdag van de maand;
  • Lekkere koffie.

Interesse? Solliciteer direct. Heb je nog vragen naar aanleiding van deze vacature? Neem dan contact op met Marit Eichner, Recruiter via marit.eichner@lekkerland.nl of via 06-52050121 (ook bereikbaar via whatsapp).