Medewerker Klantenservice

Functieomschrijving

Ben jij klantgericht en krijg je energie van het behandelen van diverse service vraagstukken en problemen?

Dan is dit jouw kans!


Over de functie

Als Medewerker Klantenservice ben je verantwoordelijk voor een juiste, tijdige en volledige registratie en afhandeling van service vraagstukken van klanten met het doel de “Perfect Customer Experience” te waarborgen. Door jouw accurate en snelle beantwoording van de vragen zorg jij voor een optimale klanttevredenheid.


Je bent voortdurend bezig om de afdeling naar een hoger niveau te brengen, wat weer ten goede komt van de klant (in- en extern). Ook zorg je mede dat de contact gegevens van klanten up-to-date blijven in de systemen. Deze taken doen we met een hecht team; Humor is naast onze professionele houding het hoofdbestanddeel van onze onderlinge communicatie.


Jij bent proactief in het signaleren en doorgeven van issues, je handelt direct op afwijkend klantgedrag (bestelgedrag, bestelmethodiek, betaalgedrag, e.d.) en draagt zorg voor het juist aanleveren van informatie naar onze klanten (m.b.t. recalls, vertragingen van leveringen, voorraadstanden van artikelen, etc.). Je ziet en benut mogelijkheden om de omzet te vergroten en de logistieke kosten te verlagen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het informeren van klanten over de status van bestellingen die zij bij Lekkerland plaatsen, zodat een correcte en tijdige levering van door klanten bestelde goederen kan worden gerealiseerd.


Over ons

Lekkerland Nederland B.V levert een breed assortiment van food en non-food artikelen aan diverse klanten. Ons motto: ‘Your most convenient partner’- Dat willen wij zijn voor onze klanten. Om onze klanten goed te kunnen voorzien hebben wij 3 grote distributiecentra (DC’s) in Nederland (Son, Waddinxveen en Meppel) plus ons hoofdkantoor, gevestigd in Son. En hier hebben wij jou nodig!

Vereisten

Jij herkent jezelf in de volgende punten

  • Hebt een HBO werk- en denk niveau;
  • Je hebt enige aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie (bij voorkeur in een commerciële werkomgeving;
  • Je bent woonachtig rondom Eindhoven / Son;
  • Je bent procesmatig sterk en stressbestendig;
  • Je bent administratief sterk en zorgt met aandacht voor het op correcte wijze registeren, doorzetten, en afhandelen van (service) vraagstukken;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, overtuigingskracht en doorzettingsvermogen;
  • Je hebt een professionele klantgerichte houding;
  • Je bent oplossingsgericht en zelfstandig;
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden;
  • Je hebt goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift.


Wat bieden we?

  • Een veelzijdige uitdaging in een leuk en dynamisch team;
  • Een goede werk- / privé balans;
  • Een contract tussen 30 - 37,5 uur per week;
  • Flexibele werktijden, wij verwachten ook enige flexibiliteit van jou om af en toe op feestdagen en / of een zaterdag te werken;
  • Eerste contract van 7-maanden met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Groeimogelijkheden binnen onze organisatie;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.


Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben jij enthousiast na het lezen van de vacature? Aarzel dan niet en solliciteer direct via de ‘solliciteren’ button!

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Marit Eichner, Recruiter via marit.eichner@lekkerland.nl of via  06-52050121 (ook bereikbaar via whatsapp).